אתר זה מוקדש להנצחת זכרם של מורי דרך בישראל שהלכו לעולמם רבים מהם עמדו על ערש הולדתה של המדינה, עמלו בבניינה וראו במקצועם שליחות לאומית הם הצליחו לטעת בלבם של מיליוני מטיילים ואורחים רגשי אהבה והבנה לעם ולמדינה

"יזרח אורם באור החיים"

יום שבת, 23 באפריל 2016

Shepherd Menucha שפרד מנוחה




Shepherd Menucha  שפרד מנוחה

1921-1985

קורות חיים

שפרד מנוחה

ז"ל

מנוחה נולדה בעיר רחובות, בת למייסדי המושבה, פיינשטיין אהרונוביץ, בה למדה וגדלה.
את לימודי התיכון עשתה בבית הספר החקלאי פרדס חנה, שם למדה להכיר את הארץ על כל מרחביה, גידוליה ולאהוב אותם. גם מהבית למדה לאהוב את החי והצומח וזאת מאביה שהיה פרדסן ותיק.
בשנת 1968 השתתפה בקורס מורי דרך, כשהיא כבר סבתא לנכדתה מיכל. כל המודרכים על ידה העריצו אותה ושמרו על קשר הדוק עמה. גם אני הלכתי בעקבותיה- ואני היום מורת דרך וכל יום עבודה שלי, אמי חסרה לי בידע שלה ואהבת הארץ שהנחילה גם לי. והשרשרת נמשכת שכן גם בתי מיכל "נעקצה" בחיידק והיא כיום מורת דרך. מכאן שאנו שלושה דורות במקצוע הוראת הדרך.
אמי, מנוחה שפרד נפטרה בשנת 1985

"יהי זכרה ברוך"

רשמה: בתה, אורנה כרמלי



חזרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה