אתר זה מוקדש להנצחת זכרם של מורי דרך בישראל שהלכו לעולמם רבים מהם עמדו על ערש הולדתה של המדינה, עמלו בבניינה וראו במקצועם שליחות לאומית הם הצליחו לטעת בלבם של מיליוני מטיילים ואורחים רגשי אהבה והבנה לעם ולמדינה

"יזרח אורם באור החיים"

יום שבת, 23 באפריל 2016

Rotem Yossi רותם יוסי




Rotem Yossi  רותם יוסי

1949-1998

קורות חיים

רותם יוסי

ז"ל

יוסי נולד בישראל בשנת 1949 לאחר 8 שנים עקר עם משפחתו לקריית שלום שבדרום תל אביב, היה חבר פעיל ב"מחנות העולים", התגייס לנח"ל מוצנח ולאחר מכן שרת בחילות קרביים נוספים, התחתן בשנת 1973, ולאחר מלחמת יום כיפור התגייס שוב לצה"ל.
במסגרת שירותו יצא לשליחות צבאית באוקלהומה ארה"ב. לאחר שובו יצא שוב כנציג של הסוכנות היהודית כשליח של ה - "Yuong Judea לטורונטו, קנדה, ובמשך כל השנים הללו לא נטש את אהבתו הישנה למולדתו והמשיך ועשה השתלמויות כנדרש ממורי דרך.
בשנת 1982 שב עם משפחתו מקנדה והשתקע בישראל, כאן עסק בהוצאה לאור, עיתונאות וכתיבה, כשהוא שומר על קשר חם עם הארץ בה הוא חי ומטייל רבות במסגרת פרטית עם המשפחה וחברים ועוד. יוסי אהב את הנופים, את ההיסטוריה ואת כל מה שקשור בארץ ישראל ובמסגרת לימודיו התמחה בארכאולוגיה וידיעת הארץ, כמו כן הרחיב את ידיעותיו בכל הקשור לנצרות ודתות בישראל. כאיש רב פעלים, יוסי שלח ידו בתחביבים רבים, ביניהם צלילה, צילום, עבודה בעור, כתיבה ציור, ספורט (היה מנהל קבוצת כדורסל ברעננה).
 ידו בכל ויד כל בו.

יוסי השאיר אחריו אשה - בתיה ושלושה ילדים - לי , בן ויותם

"יהי זכרו ברוך"

רשמה: לי רותם



חזרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה